Jom Join princes_syima

Sunday 17 April 2011

DIA

ko dtg utk ape library syima?
aku nak study la..ape y kau tahu..

ko dtg utk ape library syima..?
aku nak stdy utk paper forensic dna gitew..

abis ko study ke?
study la ni..aku study..ko xnampak erk..?bukak la spek itam ko tu beb...

betoi ke ko study?
byk ke ko study?dr pg lg ko dtg...?ko dh faham ape itu forensic dna?

nape la ko bizi body sgt ni...
suke hati aku la nk buat pe pun...
ape hak ko nk tegur aku?

oooo...gitew erk...?
ko sedar x yang ko skrg byk abaikan amanat mak ko?
ko sedar x ko sape?ko sedar x ape y ko buat ni salah?
ko sedar x y ko ni dah lama tewas dgn diri ko sendiri?
ko nak memberontak e?ko fikir ko cukup hebat?ko fikir ko akan bahagia buat ni semua?
kamon la syima...sedar la ckit ko tu sape je...

hahahahha...memang la aku hebat...aku y bkuasa ke atas diri aku..
aku y bkuasa buat ape y aku suke...aku bahagia beb wat semua ni...
tp ape y aku dah buat???xde pe2 kan....aishh,blah la ko..pergi...aku xsuke org ganggu idup aku...

aku xgnggu sape2..tp aku berhak tegur ko..berhak sgt2!
bgun la syima...jadi diri ko sndiri....study betoi2...aku knl ko lbh dr ko knl diri ko sndiri..ko boleh!ko boleh lakukan!cume ko kene ketepikan dulu perasaan ko tu...persetankan semua hal dunia...bg sepenuh perhatian kt pelajaran ko tu...ko dah jnji kn dgn mak ko...ko xley leka syima...ko kene selalu berwaspada...lg 1...kebelakangan ni aku nampak sgt ko dah abaikan tuhan ko...ko solat x skrg???solat?cukup???x kan........ko belom terlamabt lg...pasni ko jd budak baik2 k...xpe,biarkan org nak ckp pe pun kt ko..asalkan ko ikhlas wat semua tu...sebenarnye syima..lg b yk ujian y tuhan bg ni,lg die sygkn kite tau...ingt tu..

erk.....?gitew lak....ye la....nnt2 la e...aku nk carik ketenangan dulu...

ketenangan??sampai bile ko nk carik?jumpa x ketngn tu?

lom jumpa lg....

hahahha...ko tau sb ape ko xjumpa??sebabnye.....ketenangan bukan kt jln y ko tujui tu...ketenangan hanya ada kt jln y benar..jalan allah.kau dah jauh tpesong skrg...mn la ko nk dapt semua tu...

erk....???baik uztaz...dah e..aku nk balik..jumpa lg...assalamualaikum ustaz.:)

0 comments:

Post a Comment