Jom Join princes_syima

Wednesday 2 March 2011

arghhh...... tolong ku..

marah dengan takdir???
kite sedih???
benci dengan ketentuan yang menyakitkan ini???
sape kite untuk memilih semua yang baik???
tu hak tuhan nak tentukan ape yang die nak..
kadang2 aku benci dengan takdir hidup aku.menyampah.bosan!
sakit nk lalui semua ni!
tapi...walau aku menangis air mate darah sekali pun,takdir tetap takdir la kan..xkan berubah..
marah dengan tuhan....semangat diri makin hilang....keyakinan terhadapnye semakin lama semakin lontur....
solat???makin lama makin di abaikan...doa??dah penat kot berdoa siang malam untuk bg aku sesaat untuk merasai kebahagiaan ..tapi ape aku dapat???derita.kekeciwaan..kesakitan mcm nak mati...
kenapa aku masih hidup???
aku pun tak tau walaupun aku tahu 'jawapan' tu....
tapi ..aku makin malas untuk berdiri di jalan yang benar lg..
membiarkan diri ini terus hanyut dengan kelalai..
sebab..kelalaian ini pengubat segala kekusutan aku...
aku bahagia dengan jalan baru aku pilih ini...
cukup membuat aku tenang.....




0 comments:

Post a Comment