Jom Join princes_syima

Thursday 3 March 2011

malam ohh malam...

malam ni lg sekali penat...fuhh!!!selagi xabis dinner forensic ni..selagi tu la badan kepenatan..xcukup rehat n semua la siap ngn pinggang2 sakit..adoi....
pelajaran??study???pe cer????haiz....pe nak jd ni...
aku lemah bab2 bahagikan masa ni...lemah untuk susun kehidupan aku sndiri..tanpa mak idup aku kucar kacir...
mak...nape mak pergi terlalu awl...nape xtggu anakmu ni betol2 matang di dalam kehidupan..???nape mak saggp biarkan aku idup terkontang kanting tanpa petunjuk...
ade...aku sedar petunjuk tu wujud..TUhAN,,,,TP...terus terang aku cakap aku marah kt tuhan sebab selalu rampas kebahagiaan ku..xsempt aku merasa nikmt kebahagian,tup2 die dah amik balik..bg aku penderitaan..kesempitan..aku benci dgn takdir hidup aku...
aku tau...semua ni salah!silap!xbetoi!tapi ape boleh buat..aku tetap xsuke!xsuke!xsuke!!!
...........................
mcm nk tdr awl mlm ni...tp boleh ke???
otak sedang berserabut dgn mcm2 bende..bende y ntah ape2,y aku sendiri cari...
ape la nk jd ngn kehidupan aku ye???kalo la aku boleh tau perjalanan hidup aku masa depan kn best....syorkkkk je...
argh!!!!!!!!!malas aku nk layan perasaan y bertemankan setan ni...

0 comments:

Post a Comment