Jom Join princes_syima

Monday 7 March 2011

dia untuk aku...


emmm...xde ape yang hendak di cerita kan lg...cumanye...emosi aku tidak stabil selepas setiap kali terserempak dengannye..selalu r mcm ni lepas aku declare break of dengn die...
apa aku masih mengharap...???die pun sama???hati aku kuat mengatakan yang dalam hatinye masih ade aku..tingkah lakunye...debaran jantungnye...pandangannye...mampu membuatkan kn aku merasainye juga...setelah sebulan lebih aku menanti saat2 untuk melihat matenye,akhirnye terserempak juga hari ini kt library ukm...
masing2 xterkate..speechless..hoho...sempat jgk bertentang mate sebelum aku blah...
xpe la....mungkin jalan yang die pilih itu betoi,,baik untuk die dan juga untuk aku..dari die dan aku terus lalai...pelajaran di abaikan...semate2 kerna buta dengan nikmat cinta..
aku hormat dengan keputasan die untuk tarik diri..kalo ade jodoh macam yang di rancang bersama..ade la....kalo xde...pe nk buat..kite ni manusia..mampu merancang..tapi aku tenang tgok die kembali study bersam rakan2nye...bukan mcm dulu..ke sana,,ke sini asyik berkepit je dengan aku..last2 sama2 rugi..information pasai pelajaran xsampai...camne pun..aku still perpegang dan selalu ingat dengan janji die n janji aku...
...aku akan tunggu die datang kembali dan bawa aku ke mahligai impian sepertimana yang di janjikan...aku janji...

0 comments:

Post a Comment