Jom Join princes_syima

Sunday 6 March 2011

bila hati merintih.....

malam.....
dingin sang bayu malam menusuk tajam ke lubuk hati...
membuatkan aku tibe-tibe tersentap dengan kenangan lama..
suke...duka...gelak...tawa mu...
kadang kala membangkitkan semangatku kembali..
andai tuhan mengizinkan aku dan memberi peluang untuk aku merasai kembali saat
indah itu...alangkah indahnye cerita tentang kita..
andai sebaliknye yang berlaku...
biarkan cerita itu menjadi rujukan untuk diri sendiri...
yang pasti...aku mesti bangkit dari kekecewaan ini...
walaupun aku sendiri tau kekecewaan sentiasa menjadi bayangan aku sendiri...
kuatkan semangat..gagahkan diri..berpijak la pada bumi yang nyata wahai jiwa yang sensara..
lawan lah!bangkit la semangat!!!
bangkit!!!masih jauh perjalanan hidup aku!!!peperangan yang lagi besar sedang menanti di hadapan!!!
jangan terus rebah dengan satu pukulan!!!
berjuang lah wahai hati kecil!!!
segala-galanya bergantung pada mu!andai engkau tewas terlebih dahulu..
bererti....
seluruh hidup aku tewas......

0 comments:

Post a Comment